Accreditatie & ISBN2018-06-25T21:36:40+00:00

Samenwerking, Accreditatie en ISBN

Inhoudelijke bijdrage is geleverd door middel van schriftelijke aanvulling en feedback door:
– Cécile Chênevert, MSc en Mariska de Baat, MSc.
Vakgroep Jeugdzorg & Opvoedhulp

UrbanSKills4U is getoetst door CRKBO en staat ingeschreven als onderwijsinstelling die voldoet aan de Kwaliteitscode voor Opleidingsinstellingen voor Kort Beroepsonderwijs.

Het ISBN van de Methodiekhandleiding UrbanSkills4U© is 978-90-9028458-3. NUR 130 Mens en Maatschappij algemeen.

De opleider/ ontwikkelaar dhr. F.C. Bonafacia is BAMw geregistreerd. Beroepsregistratienummer 461002807.
www.bamw.nl

Credentials

UrbanSkills4U© is succesvol toegepast in samenwerking met:

• Jongereninstellingen
      Stichting Manage Your Talent, Werkschool Regio Drechtsteden, Stichting Dura Vermeer Leerwerkplaatsen in samenwerking met DAAD en Stadstoezicht Gemeente Rotterdam, Bureau Frontlijn gemeente Rotterdam, Dura Vermeer Leerwerkplaatsen Marokkanenproject in opdracht van Directie Veilig Gemeente Rotterdam, LinC kinder en- jongerenwerk/ Project Toeleiding naar Scholing en Arbeid, Stichting In de Maat en OnTrackAgain.
    • Onderwijsinstellingen
      Albeda College Rotterdam, Startcollege Zadkine Rotterdam, Farelcollege Ridderkerk, Maxima College Ridderkerk, Caland Lyceum Rotterdam.
    • Arbeidstoeleidende organisaties
      Verborgen Talenten.